joi, 4 iunie 2015

Ultron, RObotzi și World of Warcraft, în București

Sâmbătă, 30 mai 2015, am avut plăcerea de a participa la un impresionant workshop, organizat de RED School of Graphics and Design, unde s-au adunat patru mari artiști pentru a ne arăta nouă, muritorilor de rând, ce înseamnă și cum se creează arta. Pe scurt, am învățat de la profesioniști cum să devenim profesioniști. Cei patru au fost: Josh Herman (lead character artist la Marvel), Devon Fay (senior environment artist la Infinity Ward) și legendarii Codin și Ramona de la Creative Monkeyz.

Fiecare a avut un stil aparte de a-și prezenta materialele, dar important este că m-au făcut să privesc cu mai mult interes și admirație munca lor. Creative Monkeyz, prin umorul lor specific, ne-au demonstrat, încă o dată, că, acolo unde este pasiune, va fi și succes. Despre animarea celor doi roboți știam, pentru că le urmăresc producțiile, dar nu pot decât să o admir pe Ramo pentru răbdarea sa (a stat o oră pentru a anima 15 secunde, imaginați-vă cât durează pentru un episod de 2 minute).

RED School of Graphics and Design a avut bunăvoința de a filma întregul eveniment și de a posta materialele, așa că, dacă vreți să le vizionați, vi le las aici:



Devon Fay ne-a încântat cu creațiile sale spectaculoase din Call of Duty, Starcraft, Diablo și World of Warcraft: Mists of Pandaria (care mi-a plăcut cel mai mult). Pe lângă filmarea cu el, aveți AICI un link spre portofoliul său.



Ultimul, dar nu cel din urmă, Josh Herman. Trebuie să recunosc că nu m-am gândit foarte mult la cum sunt create personajele fantastice din blockbustere. Vedeam filmul și-l analizam din punct de vedere regizoral… și cam atât. Foarte binedispus, Josh ne-a dus într-o călătorie prin portofoliul său: armurile lui Iron-Man, aspectul lui Hulk, Ultron (cât mi-a plăcut Ultron!) și diferite înfățișări ale lui Groot, de la concept până la aspectul pe care l-am văzut în film. La final, a creat în fața noastră un fel de robot-terminator.



Să tot mergi la astfel de evenimente! Felicit organizatorii și le mulțumesc mult celor de la Creative Monkeyz pentru invitație.


Și, da, deși nu-mi place să apar prin poze, nu m-am putut abține să nu-mi fac una cu Josh Herman.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu